Μπορεί λεωφορεία του ΟΑΣΘ να αγοράστηκαν και να κυκλοφορούν για να εξυπηρετούν και άτομα με ειδικές ανάγκες, ωστόσο δεν υπάρχει η κατάλληλη υποδομή για την πρόσβαση σε αυτά.
Καταγγέλλουν αδυναμία πρόσβασης από έλλειψη ραμπών που να οδηγούν στις στάσεις ή όταν υπάρχουν, αρκετές είναι κατειλημμένες από παρκαρισμένα αυτοκίνητα.
Χρήστες αναπηρικού αμαξιδίου καταγγέλλουν επίσης ότι δεν εξυπηρετούνται είτε από βλάβη του συστήματος ή άγνοια του τρόπου λειτουργίας του ή από απλή αδιαφορία, στις περιπτώσεις αυτές πρέπει να γίνεται γνωστό στην Οργάνωση τους ή την Ομοσπονδία η ημέρα, η ώρα και η συγκεκριμένη στάση που συνέβη το περιστατικό, στη συνέχεια να γνωστοποιείτε από τα όργανα εκπροσώπησης των αναπήρων στον ΟΑΣΘ για να αποδοθούν οι ανάλογες ευθύνες.
Πάντως δύο πράγματα είναι βέβαια,
α) Η ελλιπής αστυνόμευση των ραμπών και
β) Η έλλειψη υποδομής για την προσέγγιση των χρηστών αναπηρικού αμαξιδίου στις στάσεις.
Αυτά συνθέτουν κάτι περίεργο, την έλλειψη συντονισμού όλων των αρμοδίων για την προσβασιμότητα.
Θυμίζουν βιτρίνες που δεν έχεις λεφτά για να αγοράσεις τα εκτιθέμενα προϊόντα.
Μεγάλο κομμάτι ευθύνης αναλογεί στους ΟΤΑ που σχεδόν αδιαφορούν για την προσπελασιμότητα των κινητικά αναπήρων και των εμποδιζομένων ατόμων και στην δημοτική τους αστυνομία που δεν ελέγχει τις λιγοστές ράμπες που καταλαμβάνονται από αδιάφορους οδηγούς - ελλείψει σαφών εντολών και ελέγχου εφαρμογής των.
Σκόνης Νικόλαος